Wednesday, August 25, 2010

promises

wow
macam serius je bunyik*
hahahhaha ;D

anyway,
here got something to share with u guys out there,
actually ,
dun know the solution ,
hmmm ....

lepas haku let go invitation from UniKL
which course in Aircraft Maintenance (Aviation) 
yang mana penah haku wish to be mase kecik kecik dulu*
but it's ok ,
just flow with the blow la che nad !
come on ..

and
ta di lupakan juga KLMU 
which course in Fashion & Design
yang mana memang haku minat*
wuuuuuu ~ melepas*
hahahaha ;D

sume org including ma family 
wish me to stay n stand in university*
huhhh ....
mesti taugh* (lam kepale haku asyik pk pk kan nyer)

and then ,
dapat la course Quantitative Science ,
woooo ..
ape tue ?
na jadik ape nanti ?
haaaa ....

dan sekarang still* haku ta tahu ,
what quantitative science is stand for ?
damn! gilak r*
da sem 3 la ko neh , ishk !

tapi ummi cakap 
"janji dapatkan dulu diploma" 
abah pula cakap
"survive ur own life , be matured"

waaaaaa .....
tapi tapi , 
i've got to finish this task*
haaaa ...

and i will proceed ma promises career*
na tahu ta ? ?
hahahahahhahaha ;D

ok ,
kite ikut short cut* lah !
hahahahhaa ;D

ni haa ..
ader lots of pixca , 
yang mana boley korang decide*
which the best career for me ,
and
absolutely viewed the way career i admire most ,
huuuuu ....
baget na brain storming la neh* ;P


ni pixca time reunion* kat sekola teknik
sambil hamik sijil spm sebenar nyer* ;P
hahaha ;D


che nad with ain.


che nad . akma . ain

akma neh org kampong haku lah


bersama teacher cute* ;)


tudung biru tue la block scholarship haku* ;P
kidd'n laa ~ 



baget good jer ;P


and next pixca yg mana haku da jahanamkan*
hahahaha ;D


peace is all about willingness.

laugh is the best medicine for sadness.


crocs vs converse


kasut 'Jet Li' saya ;)

'bodies' colored.


1 ,2 , 3 snap !


strive for hire.


haaaaa ....
da nampak ta promises career* saya ? ?
let see ....
hmmmm ....

ni pixca time meronggeng*
wow ...
da bunyik macam hape daa ...
hahahaha ;D


bersama 'kakak myv puteh' ;P


we'r best friend indeed.


aqid . che nad . peja

dan dan dan dan dan ...
ini pixca yang sangat berharga which means a lots *
precious !
kalo ilang boley giler*
hahahahahha ;D


taaa raaaa !!!!

we belong together.

pppsssstttt*
so , i'm hoping i'll be the person that what my mom n dad wish for
anak yang berguna lah* eeeeee ~
hahahahhaa ;D
those pixca yang ader 'be me' , (actually my signature)*
heeeeee ...
so ? ?
da decide ? ?
haaaaaa ..
feel free to drop ur comment* ;P
thanx for viewing guys ;)

daaaa ....