Friday, January 21, 2011

heaven ! argh !

dapat pulak class cancel . helamak ! !
da smart smart buat slide for presentation kan . buley pulak cancel .
ta di lupa juga kepada 'saudara' yg suda dress up formal di petang tadi .
pegi kelas , hafal bagai for da best perform an , awal 30 minit pulak .
1st attender lak hai . bukak air-cond bagai . lampu beres on . kipas kasi pusing .
*tut tut*
dapat tahu kelas cancel . wooooohhhhoooo ! 
menangis kegembiraan* :p ta dapek den na nolong . 
pape pon semangat anda wajar di puji actly . susa na jmpe student mcm tue skang.
gua salute lu der . gua bukan maen liat na attend classs ptg ptg nih .
jumaat pulak an . lu dtg dtg . siap well-prepared bagai .
gua salute lah lu . caayyaaaa laaaa . haip !
# komentar komentar anda bagi setiap entry saya buley di shout at Maki Maki .
   kalau rase mcm ta puas aty la an* puas aty pon ade kene respond jgk :p
   sekian . terima kasih . ber break1st bersama biskut made in dining pulak . 
   mee sedap separuh masak . da mcm getah aku mkn . 
   gara gara masak air then maen game . :p
waaaa chhaauuww :)